måndag, oktober 10, 2005

Webcam-action

En rätt stor andel av dagens besökare kommer härifrån. Som den angelägna pleaser jag är blir jag orolig över att innehållet här på bloggen nog inte var riktigt så roligt som de trodde.

Än värre med de envisa läsare som kommer hit efter att ha googlat "hemmaporr" och hamnar på det här inlägget. De blir nog inte heller så nöjda.

Jag är ledsen, men det blir faktiskt ingen webcam-action här framöver heller. Nånstans måste man dra en gräns för publikfrieriet. Möjligen kan ni få se mig trilla köttbullar. Matporr är också porr har jag hört.

3 kommentarer:

deeped sa...

*asg* Ja. Ibland kommer folk från de mest underliga ställen...
Mer matporr åt folket! Särskilt med Isobel vid grytorna :)

Anonym sa...

Ha ha. Briljant inlägg.

Anonym sa...

matporr är definitivt också porr