torsdag, oktober 20, 2005

Fler kamrater

Det dyker upp nya ungar i kvarteret hela tiden.

1) De galet söta kidsen på Gringo bloggar också numera.

2) En annan begåvad bloggande 80-talist är rare Simon Bynert, som av okänd anledning menar att jag är "vis". Detta är alltså mannen som uppfann tantslems-begreppet. En lingvistisk nyskapare så god som någon alltså.

3) Max hänger ju här då och då, men jag har tidigare bara länkat till hans plommonsylt och andra ljuvliga enskildheter.

4) Förmodligen inte född på 80-talet, men väl så spännande bloggare i form av nattlig kollektivtrafik.

5) Via popkulturjunkien hittade jag Carrecas botoxignorerande blogging.

6) Emanuel träffade jag i lördags när jag av orsaker jag inte riktigt kan gå in på hamnade på en svartklubb i Bergshamra där spriten hade tagit slut. Han är smart och verkar snäll.

4 kommentarer:

Urologen sa...

Man tackar för länken, det kanske kan hjälpa upp både min statistik och min inspiration...

Båda har varit nere på botten (och vänt?) nämligen.

Urologen sa...

Det är däremot inte jag... Tror du det Isobel? Jag är nämligen så 70-tal som det går att bli, nästan lite åt 60. (Även om jag är fett nere med kidsen om allt som är modernt, som hiphop och sånt, och träningsoverallströjor.)

Isobel Hadley-Kamptz sa...

Fast jag gillar ju inte BARA folk födda på 80-talet. Även om jag tror att jag är lite kär i Simon Bynert. Maken till klok kille får man leta efter.

nb sa...

Tack för länken & def inte 80-talist, purtroppo!