onsdag, juni 14, 2006

Extremt ointressant metablogg och lite allmän kärlek

Ibland ändrar jag i länklistan. Det kanske är mitt eget fel eftersom jag döpt mina favoriter till "älsklingar", snarare än exempelvis Sigge som då och då under en tid hävdar sig vara "nyförälskad i...". Men folk blir visst ledsna när de flyttas från Älsklings-kategorin. Det klart. Det skulle jag också bli. Men tänk på att jag gillar er ändå. Och när nån flyttas runt är det generellt inte du, det är jag.

Nu har jag en tillfällig fotbollskategori. Och jag tröttnade på fildelningshetsen, så jag har bytt tillbaka till en generell politik-ish-rubrik.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har blivit en fotbollsblogg!

/g

Eric Goesta Rosén sa...

So have I!

Isobel Hadley-Kamptz sa...

Men hallå pojkar, det är bara tillfälligt. Och ni måste ju erkänna att ni mest skriver om fotboll just nu.

Lisa sa...

Har du/ni/alla kollat in WM-bloggen då? Det är inte jag som skriver den. Jag bara gillar den. Och nästan alla jag känner som gillar fotboll finner något fint där också. Kolla på http://wm.blogg.se/