onsdag, maj 17, 2006

I kväll

Ikväll är det the battle of the panels i Studio Virtanen. Nej, det är inte jag som har hittat på namnet. Jag och Leo ska tävla mot Strage och Jonna Sima. Jag vet inte om vad. Ni kan ju kolla om ni vill. Jag är den som har en prickig klänning. 10.30 på TV8.

Sen har Fredrick Federley kampanjupptaktskalas. Jag är bjuden. Jag är mycket missnöjd över att inte hunden kommer. Och så Champions League-final. Och releasefest för Virrens bok. Jag känner mig som en lady who lunches, om man nu kan säga det när en fotbollsmatch är en av punkterna. I vanliga fall är jag mer av en slacker who munches.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske två av de bästa panelerna i televisionen just nu. Och i samma program. Och mot varandra. TV8 och Studio V växer för varje dag. I alla fall hemma på gatan där jag bor.

Eric Goesta Rosén sa...

Men har du börjat med tolvtimmarsklocka? Det ställer jag mig ändå tveksam till.

deeped sa...

Hon är jetlaggad.

Anonym sa...

Jag håller med Goesta. 22:30 heter det.

Anonym sa...

Kul att hälsa på dig idag, sorry att jag var så kort och att jag drog iväg så snabbt. Det blev lite hektiskt för mig med, men vi ses säkert snart igen nånstans!

/g

deltidsharmonisk sa...

Vem har TV8. Finns detta på nätet nu?