onsdag, maj 17, 2006

From the people who brought you banking

Äntligen! Äntligen finns allt samlat, hela berättelsen om hur judarna genom seklerna har kontrollerat oss alla. Och inte bara det, nu får man vara med själv! Jag har nyss registrerat mig på International Jewish Conspiracy.

Hur gick det till, kanske ni undrar, kvinnan som ser bacon och skaldjur som skapelsens krona? Men IJC är en equal opportunity conspiracy, ser ni. Gojims är också välkomna. Man får vara tacksam. Jag fyllde i att jag är mest intresserad av världsherravälde över lite av varje. Man kunde också välja finansmarknader, medierna och delis. Om ni också blir medlemmar kan vi enkelt ta över världen. Ja, alltså det som ännu inte är övertaget ännu.

1 kommentar:

D.D. sa...

Javisst, jag är själv redo att dela med mig lite av internet. 49 procent av nätet kan jag auktionera ut till de som vill ha, resterande 51 procent behåller jag för att säkra kontrollen inom familjen.