söndag, februari 01, 2009

Förresten

En annan anledning till att jag gillar Lisa Magnusson, bortsett från att hon är smart och rolig och gillar mig och så, är att vi är lite lika. Hon är yngre och sötare och helt säkert smalare, men ändå. Det finns nånting där. Det är som att ha en sjukt rolig lillasyster som man inte känner. Jag har visserligen redan en lillasyster (som alltså också är, tja, yngre och sötare och smalare än jag) men hon bor så långt borta och förresten så delar hon inte riktigt min nazifadderbarnshumor, så jag ser Lisa som ett komplement.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, nu blir jag rörd, vilka komplimanger! (Även om jag inte är så säker på det där med sötare och smalare, och det är inte bara som jag säger.) Puss.

Anonym sa...

Ähum, nu har du fel Lisa Magnusson är faktiskt MIN lillasyster. Vi heter ju till och med likadant och det hade varit typiskt min förvirrade mor att döpa två ungar till samma sak.