fredag, maj 25, 2007

Mer om Twin Peaks-hotties

När jag gjorde omröstningen sist glömde jag två kvinnliga karaktärer: Evelyn March ochLana Budding Milford. Vem då, kanske ni säger, och det må ju ha varit anledningen till att jag glömde henne, men ni vet, sydstatstjejen med röd lockig page som först gifter sig med den ene Milford-brodern som dör i en hjärtattack och sen förtrollar den andre. Hon anses ju sällsamt charmerande och männen faller för henne som käglor. Är det någon av mina läsare som begrep varför?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag fann henne mest irriterande (Lana). Men anledningen till den timida hysterin hos resterande karaktärer är antagligen det säviga, lanlolle-aktiga i hennes röst, leende, rörelser. Håret avslöjar ju något helt annat än oskuld. Sen går det ju aldrig att vara lika ljuv som Audrey (som borde vara alla kvinnors kvinnodröm). Jag förstår ditt intresse för Twin Peaks, jag delar det också. Det blev tillochmed ett TP-quiz på min sida.

Sara sa...

varför tjejen med den röda pagen ar sallsamt attraktiv ar och förblir ett mysterium. hon kanske ar övernaturlig pa nagot satt? (som sa manga andra i serien). audrey ar ju allas varan favorit alla kategorier vad galler tjejerna förövrigt. och ingen man kan mata sig med cooper.kan nagon saga mig vart dessa skadisar tagit vagen?

Anonym sa...

*lantlolle-aktiga

Anonym sa...

Hej Isobel!
Jag läste Amelia-tidningen igår och då hela artikeln om det som du har varit med om. Gud, vad jag kände igen mig. Jag hade samma öde men vill så gärna få en bebis i framtiden. Lycka till nu med stora magen. Kramar Caroline

Anonym sa...

Varför är Lucy inte med? I händelse av att någon mer än Andy och herrekiperingsmannen skulle tycka att hon är hetast...

Anonym sa...

Sara: 'Audrey' har varit med som två olika karaktärer i Gilmore Girls.