söndag, maj 06, 2007

En länk till

Jag glömde länka till Kulturnyheterna, "Debut om barnlöshet delar kritikerkåren - bloggtrams eller stor litteratur?"

De har intressant nog klippt bort slutet på en mening om Ulf Lundell som löd "har sex med Maria-Pia Boethius". Jag trodde att det var allmänt känt att det är hon som är kvällstidningskournalisten i Jack. Å andra sidan visste jag fram tills för ett par veckor sedan inte om att Annie Wegelius varit gift med advokat Rolf, så min koll på nyckelromaner är långt från heltäckande.

ps. Ja, de filmar hemma hos mig, ja det är min kollapsade tidningshög på golvet (som jag inte trodde att de skulle filma) och min strykbräda med ostruken tvätt i bakgrunden.

1 kommentar:

Lagers tabberas sa...

Många kände sig kallade - få var utvalda. Under den där tiden träffade jag många som sa att: "Jag är med i Jack - bara så att Du vet". Sedan fick man ta till 21 frågor för astt lista ut vem det var och vem hon hade legat med - kunde till och med vara så att man blev buksvåger med Lundell. Ville man det eller inte?
Förekommer sådant koketterande fortfarande...någon som vet.