måndag, mars 12, 2007

In deed rising

Åh, vad ledsen jag är över att det aldrig ordnade sig med tekniken till Fountain och att vi alla följaktligt tröttnade. För stoltare över ett uppdrag har jag knappast blivit än när Anna Hellsten mailade och frågade om jag ville vara med. Jag?! Med henne och Annina Rabe som typ varit mina idoler sedan jag tog mina allra första stapplande steg in i tanken att bli kulturskribent. Jag visste knappt vad jag skulle säga. Mer än ja. Förstås.

Därför är det så fantastiskt bra att de nu ändå har en egen blogg om en del av de saker som vi skulle ha skrivit om i Fountain (och i vissa fall också gjorde).

Eftersom jag personligen faktiskt råkar tycka att exempelvis vackra sminkförpackningar eller klassåtskilda skönhetsideal är minst lika intressanta som lagrådsremisser får jag själv i Fountan-vakan helt enkelt börja skriva om sånt här i stället.

1 kommentar:

Anonym sa...

Förpackningar, oavsett innehåll, ÄR jätteintressant! I helgen köpte jag ägg i en kartong som var det snyggaste jag köpt på länge!