fredag, december 30, 2005

Jag måste verkligen köpa ett par gummistövlar

Jovisst har jag sett att jag blir påhoppad i min egen tidning i dag igen. Jag får väl ta mig samman och svara nån gång, även om jag tror att läsarna kunde ha det roligare. Väldigt underligt förresten att Malte inte berättar var man kan läsa de inlägg på olika bloggar som han retat upp sig på. För den som inte läst dem blir ju debattinlägget rätt obegripligt. Men bloggen är den nya kvällstidningen, man hänvisar inte om man inte absolut tvingas.

Förresten är jag mycket mer intresserad av att veta hur man gör en snygg fyrtiotalsuppsättning (typ rulle i nacken) utan att alltihop åker ur tio minuter efter att man fäst sista hårnålen. Ge mig gärna tips. Sånt ägnar jag min tid medan Malte översätter klassiska grekiska poeter, sörrni.

Jag är också förfärligt ledsen Caroline om jag har varit med och outat dig. Jag har tagit bort igen. Och tack, tack för att jag får vara med på bra ställen i dina listor. Bästa texten i dag kom förresten för en gångs skull från DN På Stan (nej, inte din, även om jag också är en sucker för pennkjolar med hög midja) På Insändarsidan. Ni kan nog räkna ut själva vilken jag menar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nåja, nu var ju varken du eller dina blogginlägg huvudsaken i texten, och internetadresser gör sig inget vidare på papper... Men du får säkert tillfälle att ge igen någon gång under det nya året, om du vill.

Anonym sa...

isobel, vafan, ta dit mig igen...skadan är redan skedd, råkade skriva extremt nedlåtande om en väns pojkvän. hade inget med dig å göra. paece. låter som jag fjäskar men faktiskt sant.
nu kan jag lika gärna få läsare, när jag bloggen har förstört mitt privatliv

Anonym sa...

oj, såg inte ditt lilla arrangemang, blir ju perfekt! gott slut! gott nytt!

x1x1x2 sa...

Caroline, oroa dig inte för bloggandets konsekvenser för ditt privatliv. De är försumbara egentligen.