tisdag, december 06, 2005

Jag måste kanske lära mig att hata bättre

I dag fick jag skjuts från TV-huset av Pétur Marteinsson. En förtjusande man. Han har nyss fått en bebis och hade baksätet fullt av kappa-kläder.

I samma ögonblick som jag skrev det där insåg jag att ni har rätt. Ni, dvs Caroline och några till, som säger att jag är patologiskt positiv till nästan allting utom Pontus Schultz och DN På Stan. Nu gäller det alltså även Bajen-spelare. Fan. Jag kan inte komma på något att säga till mitt försvar.

6 kommentarer:

Herr R sa...

Men det behöver kanske inte handla om hat. Räcker det inte att man starkt ogillar? Iallafall vad det gäller Bajen.
De där annat med de svartgula. De kan man nog inte tycka annat än genuint illa om. Iallafall inte som blåblå.
Men vi är alla olika.
Hur som haver -> DIF mot rubbet! (And you know it.)

/Herr R

Herr R sa...

Korr:
"De där annat med de svartgula" skall givetvis vara "Det är annat..."

/Slarver

Anonym sa...

vad är problemet med Schultz?

Magnus sa...

Det är fullt normalt Isobel. Med åldern blir vi alla förnuftigare, och att gilla bajenspelare är synnerligen förnuftigt. Dessutom är Petúr trevligare än de flesta rent allmänt.

Jag är glad för din skull, jag tror du har kommit igenom en fas i ditt liv och är mogen för nästa. Säg bara till så bjuder jag på biljetter till söderstadion!

Isobel Hadley-Kamptz sa...

Hahahahahahahahahahahahahahahahaha hhahahahahahahahahahahahahahahaahah hahahahahahahahahahahahahahaahaha!

Magnus sa...

Nu känner jag mig mer tveksam, kanske behöver du mogna lite till.