tag:blogger.com,1999:blog-13332745.post113335089194928323..comments2023-10-18T09:34:51.605+02:00Comments on Isobels text och verkstad: Dagens heta nya NyheterIsobel Hadley-Kamptzhttp://www.blogger.com/profile/08874208549862308061noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-13332745.post-1133374107937173432005-11-30T19:08:00.000+01:002005-11-30T19:08:00.000+01:00Well. Jag tror iofs Rebecka Lindberg har bättre ko...Well. Jag tror iofs Rebecka Lindberg har bättre koll på reklam än du Isobel. Hon var tidigare chefredaktör för Cap&Design och sedan Dagens Medias första redaktör. Krönikan handlade inte nödvändigtvis om själva reklamfilmen (som på internationella reklamsajter diskuterades i somras vilket gör att du inte direkt är tidig) utan om det faktum att Sony satsar nästan trehundra miljoner på en reklamfilm för att få buzz - dvs. reklamfilmen i sig är bara en sak, målet är att folk ska prata om den.deepedhttps://www.blogger.com/profile/00365693396129176760noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-13332745.post-1133356356662275252005-11-30T14:12:00.000+01:002005-11-30T14:12:00.000+01:00Haha, ja, de är rätt trötta, är de inte... Du har ...Haha, ja, de är rätt trötta, är de inte... Du har satt fingret på en skönt öm punkt. Och som jag skrev i ett inlägg om intellektuella, är deras ledare så oerhört förutsägbara. Jag vet precis hur Peter W ser på privatiseringar, varför, och hur. Nuförtiden läser jag rubrik, tittar vem som skrivit och läser sista stycket. Och jag blir aldrig överaskad. Dags för generationsskifte på det bygget?Anonymousnoreply@blogger.com